הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
כניסה
להקטין
רגיל
להגדיל
ניגודיות
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
הפקולטה לרפואה
Faculty of Medicine New Site
הפקולטה לרפואה
חדשה
English
הפקולטה לרפואה
נבחר כעת
הוראה
תוכניות לימודים
הרשמה לאוניברסיטה
לוח שנה אקדמי
לוח חופשות תשפ"ד - שנים קליניות
מחקר
חוקרים
חברי סגל חדשים
הפרסומים האחרונים
יחידות אקדמיות
שירותים למחקר
אודות הפקולטה
החזון שלנו
מבנה ארגוני
בתי חולים מסונפים
מרפאת הסטודנטים
בעלי תפקידים
המרכז לחינוך רפואי
לזכרם
צור קשר
מידע ל
מתעניינים בלימודים
סטודנטים
סגל אקדמי
סגל מנהלי
משרות
הפרסומים האחרונים
הרצאות פקולטה
מילואים חרבות ברזל
Main Item 1
Main Item 2
Main Item 3
Dropdown Level 1a
Dropdown Level 2 Label
Dropdown Level 2a
Dropdown Level 2b
Dropdown Level 2c
Dropdown Level 3 Label
Dropdown Level 3a
Dropdown Level 3b
Dropdown Level 3c
Dropdown Level 2d
Dropdown Level 2e
Dropdown Level 2f
Dropdown Level 1b
Dropdown Level 1c
Dropdown Level 1d
Dropdown Level 1e
Dropdown Level 1f
See all →
לאחרונה
נבחר כעת
בפעם הראשונה בהיסטוריה של בית הספר לריפוי בעיסוק של האוניברסיטה העברית, ישנן 7 מסיימות דוקטורט!
ג׳ניפר בדמן- קידום בריאות של אמנות לילדים עם הפרעת קשב וריכוז במגזר החרדי בהדרכת פרופ׳ עדינה מאיר.
מעין בן-דור כהן- הבנת הוויסות הרגשי בחיי היומיום של מבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז בהדרכת ד״ר ערן אלדר, פרופ׳ עדינה מאיר ופרופ׳ מור נחום.
שרון אהרונסון אביקסיס- תפקודי הקלדה בקרב סטודנטים עם לקויות למידה בהשוואה לסטודנטים טיפוסיים בהדרכת פרופ׳ נעמי וינטראוב וד״ר חגית מגן.
נעם גהשאן-חדאד- מועילות תוכנית הוראה להקניית יסודות השימוש במעבד תמלילים והקלדה בקרב תלמידי כיתה ד׳ בשיפור ההבעה בהקלדה בהדרכת פרופ׳ נעמי וינטראוב.
רינה ח׳ורי-שאהין- תפקודי כתיבה ידנית לעומת תפקודי הקלדה בערבית בקרב תלמידי בתי ספר יסודיים עם וללא חשד להפרעה התפתחותית בקואורדינציה (pDCD) בהדרכת פרופ׳ נעמי וינטראוב.
אורנלה דכוור-קעואר- השפעת גרייה מוחית פולשנית על תפקודים נויורו-קוגניטיביים בקרב ילדים עם הפרעת קשב וריכוז בהדרכת פרופ׳ איתי ברגר ופרופ׳ מור נחום.
נועם מירון- בחינת הקשר בין תפקודים ניהוליים ואמפתיה לאורך החיים בהדרכת פרופ׳ מור נחום ופרופ׳ ענת פרי.
ברכות לכל המסיימות!
×