כניסה

ילדים עם קשיים מוטוריים וקשיים בקריאה עלולים להתקשות במיומנויות הקלדה מאת נעם גהאשן-חדאד ופרופ' נעמי ויינטראוב

Nagham Gahshan-Haddad & Prof. Naomi Weintraub
מחקר חדש שהתפרסם ב - Scandinavian Journal of Occupational therapy הראה שמעבר ליכולות קינסתטיות (מערכת חוש אשר מספקת משוב על מנח הגוף והגפיים בחלל), גם מהירות הקריאה קשורה לקצב ההקלדה של תלמידים בבית הספר.
ממצאים אלו עשויים להסביר מדוע תלמידים עם קשיים מוטוריים או הפרעות למידה (כגון דיסלקציה) לעתים מתקשים במיומנויות ההקלדה. ממצאים אלו גם מאפשרים לאתר מוקדם ילדים בסיכון לדיסטייפיה (קשיים בהקלדה), אשר יכולים להיתרם מהוראת הקלדה עיוורת או התערבות טיפולית.
×