שחר זגורי-ויטנברג
שחר היא מרפאה בעיסוק, בוגרת תואר ראשון ותואר שני במסלול המואץ באוניברסיטה העברית. עבודת התזה שלה בנחייתה של פרופ' עדינה מאיר, עסקה בהבדלים מגדריים בוויסות הרגשי של מבוגרים צעירים עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר. בעבודתה הקלינית שחר מטפלת במבוגרים עם לקויי למידה, הפרעת קשב ופעלתנות יתר, DCD ומצבים נפשיים נלווים. עבודת הדוקטורט שלה במעבדה מתמקדת בהשפעות של DCD בבגרות על ההשתתפות בפעילויות יומיום וחוויה עיסוקית וההשלכות הביו-פסיכוסוציאליות של ההפרעה בבגרות הצעירה.
ביבליוגרפיה
Zaguri-Vittenberg, S., Tal-Saban, M., & Weintarub, N. (2024). Young Adults' Daily Participation Scale (YADAPS): A Measure of Objective and Subjective Participation.
Australian Occupational Therapy Journal.
קישור
Tal-Saban, M.,
Zaguri-Vittenberg, S., & Ivzori, Y. (2024). Enhancing occupational therapists' intervention capabilities with adolescents with neurodevelopmental disorders.
Canadia Journal of Occupational Therapy.
קישור
Tal-Saban, M.,
Zaguri-Vittenberg, S., Ozeri, E., Yochman, A. (2024). The effect of neurodevelopmental disorders characteristics on aspects of social functioning.
Physical & Occupational Therapy in Pediatrics. 1-15.
קישור
Zaguri-Vittenberg, S., Tal-Saban, M., & Weintarub, N. (2023). Falling between two stools: Under diagnosis of DCD in childhood and its implications among young adults with motor coordination difficulties. Israeli Journal of Occupational Therapy.
Zaguri-Vittenberg, S., Weintraub, N., & Tal-Saban, M. (2023). "It feels as though I need to exert more effort than others": the experience of daily participation of young adults with developmental coordination disorder (DCD)–a qualitative study. Disability and Rehabilitation, 1-10.
Tal-Saban, M., &
Zaguri-Vittenberg, S. (2023). I am what I can do: Self-identity among adolescents with developmental coordination disorder (DCD).
Current Developmental Disorders Reports.
קישור